tisdag 6 november 2007

Ångest?

Men se så skönt, nu vart bloggen uppe och fixad, första inlägget skrivet och poppen upplöst.

Det jag då valt att arbeta utöver är passande nog min egen oförmåga att få tummen ur när det kommer till gestaltande processer. Prokrastinerandet har nu de senaste två projekten varit sjukt jobbigt att genomgå samt har lett till de gått i stöpet. So why do I keep doing it? Detta tänkte jag undersöka.

Nu har jag då fått upp bloggen ordentligt, även om det inte är starten av mitt projekt har jag inte bloggat om det, vilket jag nu vill göra. Så här kommer det dyka upp funderingar och tankar jag haft hittills i ett hejdundrans pottpurri. Blandade anteckningar och tankar.

6 kommentarer:

Sara H sa...

Hej, Tompa!

Gött att du har kommit igång, hoppas du löser dina proppar i det här projektet! Hade nog också behövt jobba med mina tummen-ur-komplex ;-)

Lycka till, see you in das klassrum.

Anna sa...

Välkommen tillbaka eller vad man nu säger! Gött å se dig i.a.f!

Monika sa...

Hallå där!

Vad gôtt o se dig bland oss igen! Vilket intressant och framför allt vågat ämnet du har valt. Modigt av dig!

Jag kan inte göra annat än att önska dig all lycka till!

See Ya soon in the plugg!
/Monkan

Camilla Wu sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna sa...

Ja jävvlar vad du e aktiv som bloggare! Jag väntar med spänning på om det hinner bli ett till inlägg här innan redovisningen! ;)

majaikonflikt sa...

Härrrligt Thomas!! Ska bli gött att se vad du gör!!
Maja